Systém managementu kvality ve spojení s ČSN EN ISO 3834-2

Norma ČSN EN ISO 3834 má 4 části (ČSN EN ISO 3834-1 až 4). Norma stanovuje vhodné požadavky na jakost při tavném svařování kovových materiálů a určuje způsob, jak prokázat schopnost výrobce vyrábět výrobky ve stanovené jakosti.

Pro prokázání systému zabezpečení jakosti výrobce v oblasti svařování, posuzování i certifikaci podle ČSN EN ISO 9001:2009/ ČSN EN ISO 9001:2016 je možné použít pouze ČSN EN ISO 3834 -2:2006 Požadavky na jakost při svařování – Tavné svařování kovových materiálů - Část 2: Vyšší požadavky na jakost.

Přínosy certifikace systému managementu kvality v procesech svařování:

  • prokázání závazku k plnění zákonných požadavků a požadavků předpisů s důrazem na ty části systému zabezpečení jakosti, které se vztahují na řízení svařování jako „zvláštního procesu“;
  • garance stálosti výrobního procesu svařování, a tím i stabilní a vysokou kvalitu poskytovaných služeb a produktů zákazníkům;
  • prokázání vhodnosti, účinnosti a efektivnosti vybudovaného systému managementu kvality třetí, nezávislou stranou;
  • zkvalitnění systému řízení, zdokonalení organizační struktury organizace;
  • zlepšení pořádku a zvýšení efektivnosti v celé organizaci, zvláště pak v procesech svařování;
  • optimalizace nákladů - redukce provozních nákladů, snížení nákladů na neshodné výrobky, úspory surovin, energie a dalších zdrojů;
  • zvýšení důvěry veřejnosti a státních kontrolních orgánů k výrobci, který zabezpečuje procesy svařování.

Kontaktní formulář

Kontaktní osoby

Ing. Dagmar Konstankiewiczová

Mobil:
+420 724 304 539
Telefon:
+420 286 019 404
Pozice:
ředitelka úseku, vedoucí certifikačního orgánu 3001,3140, vedoucí ověřovacího orgánu 3179, manažer produktu CQS, vedoucí auditor systémů managementu
Specializace:
certifikace systémů managementu, certifikace kvalifikace stavebních dodavatelů, ověřování emisí skleníkových plynů, osvědčování realizátorů ETICS, osvědčování způsobilosti firem podle ČSN 74 6077, marketing
Pobočka:
Úsek certifikace systémů řízení, Úsek marketingu